
Pakohuonekerho yläkouluikäisille toimistolla torstaisin klo 17.30-18.30
3.9. 2026 alkaen.
Pakohuonekerho alkaa syyskuussa ja kokoontuminen on kerran viikossa. Syyskausi päättyy marraskuun lopussa ja kevätkauden kesto on 21.1.- 29.4. 2027.
Kerhossa suunnitellaan ja toteutetaan pakopeli kauden päätteeksi.
Kerho kokoontuu 4H toimistolla osoitteessa Valtakatu 11 LH 10. Käynti kerhoon rakennuksen takaa B-rapusta.
4H liiton jäsenmaksun maksaneille kerho sisältyy jäsenmaksuun. Yksilöjäsenmaksun hinta on 45€ ja perhejäsenmaksun 90€.
4H-jäseneksi liittyminen on helppoa ja jäsenyys kannattaa! Voit littyä jäseneksi ja lukea lisää jäseneduistamme osoitteesta: Jäsenyys - Ylivieskan 4H-yhdistys
Voit myös valita pelkän kerhomaksun, joka on 45€. Kerhomaksu laskutetaan kerhon alkamisen jälkeen.