Pakohuonekerho yläkouluikäisille toimistolla torstaisin klo 17.30-18.30

3.9. 2026 alkaen.

Pakohuonekerho  alkaa syyskuussa ja kokoontuminen on kerran viikossa. Syyskausi päättyy marraskuun lopussa ja kevätkauden kesto on  21.1.- 29.4. 2027.

Kerhossa suunnitellaan ja toteutetaan pakopeli kauden päätteeksi.

Kerho kokoontuu 4H toimistolla osoitteessa Valtakatu 11 LH 10. Käynti kerhoon rakennuksen takaa B-rapusta.

4H liiton jäsenmaksun maksaneille kerho sisältyy  jäsenmaksuun. Yksilöjäsenmaksun hinta on 45€ ja perhejäsenmaksun 90€.

4H-jäseneksi liittyminen on helppoa ja jäsenyys kannattaa! Voit littyä jäseneksi ja lukea lisää jäseneduistamme osoitteesta: Jäsenyys - Ylivieskan 4H-yhdistys

Voit myös valita pelkän kerhomaksun, joka on 45€. Kerhomaksu laskutetaan kerhon alkamisen jälkeen.

Olen 4h jäsen